טיפשים, מבחנים ומלחמות זימונים | עונה 1, פרק01

שים לב. תכנים מלאים למנויים בלבד


טיפשים, מבחנים ומלחמות זימונים / Baka to Test to Shoukanjuu
רענן דבר על טיפשים, מבחנים ומלחמות זימונים בפורום דווח על תוכן לא תקין שלח לטלוויזיה שלי הרשם \ התחבר לתוכן המלא הפרק הבא עזרה

האנימה מספרת על אקיהיסה יושיי, האידיוט של האנימה. בבית הספר שהוא לומד בו מחלקים באופן נוקשה את התלמידים לכיתות לפי תוצאות של הציונים שלהם במבחן המסכם. התלמידים עם הציונים הכי טובים נמצאים בכיתה A, הם יושבים על כיסאות נוח, יש להם מזגן בכיתה, יש להם בר משקאות וחטיפים ואפילו לפטופ לכל תלמיד, אבל יושיי נכנס לכיתה F, הכיתה הגרועה ביותר. הרצפה שלהם מכוסה במחצלות טאטאמי ישנות ובלויות, והם לומדים על שולחנות בית קפה בלויים מרוב שימוש. אחת מהתלמידות בכיתה של יושיי, מיזוקי הימג’י היא דווקא אחת מהתלמידות הכי טובות בשכבה, אבל בגלל שהיא חלתה ביום מבחן שיבצו אותה בכיתה F. ההנהלה של בית הספר החליטה לעשות ניסויי עם התלמידים, הם מעודדים את תלמידי כיתה F להלחם עם תלמידי הכיתות הגבוהות יותר בעזרת יצורים שהם מזמנים, קרבות שיכריעו מי הכיתה הטובה ביותר בבית הספר.



ז'אנר: לצפיה ישירה אנימה לצפיה ישירה אנימציה לצפיה ישירה פנטזיה לצפיה ישירה קומדיה לצפיה ישירה רומנטיקה לצפיה ישירה

info-icon

למה אני לא מצליח להעביר את הסרטים קדימה? למה אני לא רואה את כל הסרט? כי...

הסרטים המלאים למנויים בלבד

יש לי כבר חשבון




החשבון שלי

Anima

סרט הינו אתר המציע חווית צפייה ישירה של סדרות, סרטים ומוזיקה שונים מהארץ ומחו"ל, במגוון רחב של ז'אנרים והתאמות לקהלי יעד שונים, בניהם משפחה, ילדים, גיל הרך ועוד. לכל הסדרות מחו"ל הנמצאות באתר סרט, מצורפות כתוביות בשפה העברית (נקרא גם "תרגום מובנה"). גם בסדרות הישראליות קיים תרגום ברוב המקרים. אתר סרט מתעדכן על בסיס יומי, מאפשר צפייה ישירה מכל זמן ומקום בעולם, בחינם וללא הגבלה! צוות אתר סדרות שם דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות על מנת להעביר לצופים את התוכן באיכות מקסימלית, ללא פשרות.